Go Back   Türkiyenin İnternet Cafecilere Özel 1 Numaralı Sitesi ! > AL - SAT > Satılık İnternet CAFE
Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Stil
Alt 29-03-17   #1
Onbaşı
bilgisayar2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 May
Mesajlar: 98
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 49
Rep Puanı : 10
Kıdemi : bilgisayar2000 etkisiz eleman :)
Gülücük Cadde üstünde devren satılık internet ps3-4 langirt salonu

ilana bakın


https://www.sahibinden.com/ilan/emla...27894732/detay
Kafe Adı: kafede internet
İlçe / İl: şişli mecidiyeköy istanbul

Konu bilgisayar2000 tarafından (27-04-17 Saat 14:57 ) değiştirilmiştir..
bilgisayar2000 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 29-03-17   #2
Yüzbaşı
zekaigulin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2014 Mar
Mesajlar: 663
Tesekkür: 49
Tecrübe Puanı: 57
Rep Puanı : 293
Kıdemi : zekaigulin Doğru Yoldazekaigulin Doğru Yoldazekaigulin Doğru Yolda
Standart

Valla ustam beden satayım dedim dukkanı alan yok resmen ulu parasını cektim ama yok millet bakmıyor bile ,

bende karar aldım yazı gecirdikten sonra eylulde kapanışı yapıcam .

zaten net 40 tlye kadar dusmeye basldı bu iş artık ekmegini bitirdi bnm gozumde insanlar vs de artık parasını veriyorum aga kafasında .

En iyisi yavastan yol almak

İstanbulda bir iki hosting firmasına basvurdum gorusmeye cagırdılar eylulde tekrar iş arayısına giricem .
zekaigulin isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 30-03-17   #3
Üsteğmen
emrenet35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2013 May
Mesajlar: 469
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : 1
Kıdemi : emrenet35 etkisiz eleman :)
Standart

Alıntı:
zekaigulin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Valla ustam beden satayım dedim dukkanı alan yok resmen ulu parasını cektim ama yok millet bakmıyor bile ,

bende karar aldım yazı gecirdikten sonra eylulde kapanışı yapıcam .

zaten net 40 tlye kadar dusmeye basldı bu iş artık ekmegini bitirdi bnm gozumde insanlar vs de artık parasını veriyorum aga kafasında .

En iyisi yavastan yol almak

İstanbulda bir iki hosting firmasına basvurdum gorusmeye cagırdılar eylulde tekrar iş arayısına giricem .

Hocam aynı fikirdeyim bende eylül sonu kapanış verebilirim..
emrenet35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 31-03-17   #4
Yüzbaşı
zekaigulin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2014 Mar
Mesajlar: 663
Tesekkür: 49
Tecrübe Puanı: 57
Rep Puanı : 293
Kıdemi : zekaigulin Doğru Yoldazekaigulin Doğru Yoldazekaigulin Doğru Yolda
Standart

Alıntı:
emrenet35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam aynı fikirdeyim bende eylül sonu kapanış verebilirim..
arkadaşın konusunu baltaladık ama , ben normalde azda cok ta kazansm kazancımı soylemiyorum ustam .

ama yalan yok kazan saat 4,30 gibi baktım 8,25 kurus birikmiş

bazen hesaplıyorum ,

bu işte uzuldugune , stresine , insanları cekmesine , pc yenilemesine i yorgunlugana ,işimizi saygısızca goren insanları gördükce uzuluyorum .
gercekten üniden sonra piskolojik olarak bitmiştim bu iş kalan küllerimide sondurdu 3 sene dayandım .

He hiç mi pra kazanmadım şükür kazandırdı , çok zor zamanımda bana yardımcı oldu . Ama tadında bırakmak gerek gencim evledicem inşallah mayıs 20 de üzülmeye sıkılmaya gelmiyor bu dünya .
zekaigulin isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 31-03-17   #5
Üsteğmen
emrenet35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2013 May
Mesajlar: 469
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : 1
Kıdemi : emrenet35 etkisiz eleman :)
Standart

Alıntı:
zekaigulin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşın konusunu baltaladık ama , ben normalde azda cok ta kazansm kazancımı soylemiyorum ustam .

ama yalan yok kazan saat 4,30 gibi baktım 8,25 kurus birikmiş

bazen hesaplıyorum ,

bu işte uzuldugune , stresine , insanları cekmesine , pc yenilemesine i yorgunlugana ,işimizi saygısızca goren insanları gördükce uzuluyorum .
gercekten üniden sonra piskolojik olarak bitmiştim bu iş kalan küllerimide sondurdu 3 sene dayandım .

He hiç mi pra kazanmadım şükür kazandırdı , çok zor zamanımda bana yardımcı oldu . Ama tadında bırakmak gerek gencim evledicem inşallah mayıs 20 de üzülmeye sıkılmaya gelmiyor bu dünya .
Allah'tan hayırlısı olsun kardeşim ben zaten ek iş yapıyorum sigortam vs şirket yatırıyor o yüzden cafe ile pek ilgilenme fırsatım kalmıyor bu sebepten dolayı işler eskisi gibi olmuyor yani eleman ne zamana kadar işe bakar yok karnım ağrıyor gelemiyorum yok işim var gelemiyorum yok düğün var gelemiyorum elemandan bıktığım kadar hiçbir şeyden bıkmadım zaten şuan sıfıra sıfır gidiyor sadece masraf karşılanıyor başka bir şey yok Allah kısmet ederse sezon bitsin kapatırım.Allah herkese bol kazanç nasip etsin..
emrenet35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Konu Kapatılmıştır

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı