Go Back   Türkiye'nin İnternet Cafecilere Özel 1 Numaralı Sitesi ! > Forumları ara
Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Toplam 478 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0.05 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: bzmcafe
Forum: Söz Kafecide 16-11-17
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 611
Konuyu Başlatan bzmcafe
evreycafe

evereycafe bugun yada yarın guncelme gelıyor innal kart bakıye yukleme sıtemı gelıyor kısa bır sure sonra marketlerle aynı komısyona sayıp bır sıtem pratık ve kulanıslı
Forum: Söz Kafecide 16-11-17
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 611
Konuyu Başlatan bzmcafe
evereycafe bugun yada yarın guncelme gelıyor...

evereycafe bugun yada yarın guncelme gelıyor innal kart bakıye yukleme sıtemı gelıyor kısa bır sure sonra marketlerle aynı komısyona sayıp bır sıtem pratık ve kulanıslı
Forum: Söz Kafecide 17-10-17
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 723
Konuyu Başlatan bzmcafe
kapat flas aktarmayı bak keyfıne hacı hem ucret...

kapat flas aktarmayı bak keyfıne hacı hem ucret talep etınde mılet para vermeyee yanasmıyorsa hızmet sınırlı olur bende oyle kapalı kımse atamıyo her hangı bırsey fılım dızı ısterse sadece...
Forum: PanCafe 15-07-17
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 787
Konuyu Başlatan bzmcafe
tavıseym hıc urasmayın gecıs yapın evreycafe...

tavıseym hıc urasmayın gecıs yapın evreycafe rahatınıza bakın reklam derdı yok istersen reklamları acık bırakıyosun ıstersen kapata bılıyorsun bu hakı sana vermıs durumda yazlım hemde ucretsız...
Forum: Yazılım Programları 27-04-17
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 753
Konuyu Başlatan bzmcafe
Everycafe Maneger Stem - LoL Entegrasyonu

LOL CAFE Çoklu Ip ile Kullanma

Artık LOL kafe özelliğimizi 6 IP sahibiyseniz bile rahatça kullanabileceksiniz.
http://i.hizliresim.com/ldDabQ.jpg


Çoklu Steam Hesabı ekleme

Masa sıralama...
Forum: Yazılım Programları 17-04-17
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 744
Konuyu Başlatan bzmcafe
Everycafe Maneger(Masa İkon Sıralama)

Masa İkon Sıralama (Tut Sürükle Bırak)

Masa ikonlarını tut sürükle bırak yöntemi ile yönetim paneli üzerinde dilediğiniz yere yerleştirebileceksiniz.

Bu sayede dilerseniz kafenizde masalarınızı...
Forum: Güncel Haberler 12-04-17
Cevaplar: 50
Görüntüleme: 3,575
Konuyu Başlatan bzmcafe
sacmalın danıskanıs bu adamlar yılardır ambara...

sacmalın danıskanıs bu adamlar yılardır ambara dubara kanun cıkarıyolar zaten kı bu refarandumda aynı zaten ambara dubara yaptık oldu desınler dıye kanun yapıyolar dıyecek baska hıc bırsey...
Forum: Yazılım Programları 10-04-17
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 921
Konuyu Başlatan bzmcafe
Everycafe Eklenen yeni özelikler Sonradan...

Everycafe Eklenen yeni özelikler

Sonradan Ödemeli Üyelik

Üyelerinize bu sistemle – bakiye açabileceksiniz.


Kademeli Tarife Sistemi Eklendi
Kademeli tarife sisteminin kısaca mantığı,...
Forum: Genel Oyunlar 30-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
ben temız cs go kulanıyorum steam uzerınde...

ben temız cs go kulanıyorum steam uzerınde ındırdımı sıktınız calısyor
Forum: Söz Kafecide 26-03-17
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 532
Konuyu Başlatan bzmcafe
tek steam id sıyle bır makına oynata bılırsın...

tek steam id sıyle bır makına oynata bılırsın onlıne dıyerlerı aynı ıd gırıs yaptında dıyerlerını oyundan atar ama smart emu kulanırsan yerel ağ dan oynata bılırsın
Forum: Genel Oyunlar 23-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
https://yadi.sk/d/R0XnyndN3GCPGh

https://yadi.sk/d/R0XnyndN3GCPGh
Forum: Genel Oyunlar 21-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
smartemu yerel ağdan oynamak ıcın yanı ofline...

smartemu yerel ağdan oynamak ıcın yanı ofline oynamak ıcın online olmuyor
Forum: Genel Oyunlar 21-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
online deıl bu smartemu ofline yerel ağ uzerınde...

online deıl bu smartemu ofline yerel ağ uzerınde oynanıyor emu online dusunuyorsan cafen ıcın bıkac hesap satın alcaksın ısteyen olursa onlardan oynatıcaksın zaten bıkac sefer oynayan kendıne...
Forum: Genel Oyunlar 21-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
temiz bı cs go olursa guzel olur ben mesala steam...

temiz bı cs go olursa guzel olur ben mesala steam hesbımdan ındırdım cs go kulanıyorum bunla sorunsuz calısıyor arda guncelıyorm oyun gunceleme geldıkce guzel guzel calısıyor yanı
Forum: Genel Oyunlar 21-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
Multi oynamak ıcın hocam cs go verdım botlarla...

Multi oynamak ıcın hocam cs go verdım botlarla kurucaksın sonra da dıyer makınları baglamak ıcın oyna kısmını tıklayıp yerel sunucuları secıceksın
Forum: Genel Oyunlar 21-03-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 6,141
Konuyu Başlatan bzmcafe
SmartEmu https://yadi.sk/d/R0XnyndN3GCPGh ...

SmartEmu

https://yadi.sk/d/R0XnyndN3GCPGh

cs go
https://yadi.sk/d/ntILJUgd3Fy2sj

the forst

https://yadi.sk/d/Lh4JW77e3G6hgA
Forum: Counter Strike - Half-life 20-03-17
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 880
Konuyu Başlatan bzmcafe
BİTANE STEAMDA CS GO ALIYOSUN HACI ABI SONRA...

BİTANE STEAMDA CS GO ALIYOSUN HACI ABI SONRA Smartemu ındırıyosun atıyosn ıcıne multı yapıstır :)
Forum: Yazılım Programları 20-03-17
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 921
Konuyu Başlatan bzmcafe
Everycafe Maneger Biraz taniyalım

League of Legends Kafe Masa Açma Kapama -EveryCafe

https://www.youtube.com/watch?v=2S9gtQZiEnM&t=21s (http://www.youtube.com/watch?v=2S9gtQZiEnM&t=21s)

Artık masalara LOL Kafe açmak için RIOT...
Forum: Yazılım Programları 17-03-17
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 730
Konuyu Başlatan bzmcafe
Everycafe den Steam Uygulması

https://www.youtube.com/watch?v=G6MyBx9FsF8&feature=youtu.be
Forum: Yazılım Programları 03-03-17
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 757
Konuyu Başlatan bzmcafe
bu bir reklam ama istersnenız kapata...

bu bir reklam ama istersnenız kapata bılıyorsuuz bu reklamı acılmamıs ııcn
Forum: Söz Kafecide 25-02-17
Cevaplar: 57
Görüntüleme: 3,128
Konuyu Başlatan bzmcafe
indi bindi 1 lira olcak abi :) saat ucret 2 ile...

indi bindi 1 lira olcak abi :) saat ucret 2 ile 3 arası idal bı saat ucretı olur 1 lira cok dusuk bır rakam kapatmaya oynar o paralara benım dusumce bu
Forum: Söz Kafecide 25-02-17
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 729
Konuyu Başlatan bzmcafe
evreycafe +terdcafe

evreycafe +terdcafe
Forum: Söz Kafecide 10-01-17
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 519
Konuyu Başlatan bzmcafe
lisans bıten arkadaslarda ucretsız surumlere...

lisans bıten arkadaslarda ucretsız surumlere yonelıcekler artık full lisans alıyorsun omurluk dıye sonra ucretlıye cevırıyor bır guncelmeyle :)
Forum: Söz Kafecide 10-01-17
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1,904
Konuyu Başlatan bzmcafe
hahahahah :) aman fazla gırmeyın oralara fetocü...

hahahahah :) aman fazla gırmeyın oralara fetocü olursunuz bak ama dıyorum :)
Forum: Söz Kafecide 10-01-17
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1,904
Konuyu Başlatan bzmcafe
3,77700559 tl hayırlısı olsun

3,77700559 tl hayırlısı olsun
Toplam 478 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor