Go Back   Türkiye'nin İnternet Cafecilere Özel 1 Numaralı Sitesi ! > İnternet Cafeciler Platformu > Söz Cafecide
Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Söz Cafecide Söz sizde; düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve çözümlerinizi burada paylaşabilirsiniz. Bu bölümdeki konular, yıllarca bu mesleğe gönül vermiş veya verecek olanlar için rehber niteliğindeki konulardır.

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 11-02-18   #21
Onbaşı
erkin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2013 Dec
Mesajlar: 92
Tesekkür: 2
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : -224
Kıdemi : erkin38 etkisiz eleman :)erkin38 etkisiz eleman :)erkin38 etkisiz eleman :)
Standart

Bundan 3-4 yıl önce başıma gelen bir olay. 3 tane çocuk bayramın 2. günüydü yanlış hatırlamıyorsam geldiler 30 ar dakika açtırıp oturdular cheat engine adlı programla süreleri uzatıp bana gelip abi biz gitmek istiyoruz diyip para üstü iadesi istediler bende verdim tabi. Bu çocuklar ertesi gün gelip tekrar aynı şekilde yapıp para üstü istediler. öncesi günde böyle olduğunu söyleyip kuşkulandım kamera kayıtlarından baktımki 30 ar dakika açtırmıslar . Çocukları kenara alıp polis çağıracağımı bunun resmen hırsızlık olduğunu söyledim biraz korkuttuktan sonra bi önceki gününde ücretini alıp bidaha böyle bişey yapmamalarını ve buraya gelmemelerini söyledim. Uzun lafın kısası para üstü her ne olursa olsun vermiyorum. (handycafe kullanıyordum olayın yaşandığında)
erkin38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-02-18   #22
İnternet Kafeci
ozelcafe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2014 Mar
Mesajlar: 464
Tesekkür: 100
Tecrübe Puanı: 594
Rep Puanı : 5686
Kıdemi : ozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladıozelcafe Etrafını aydınlatmaya başladı
Sırıtmak

Alıntı:
erkin38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bundan 3-4 yıl önce başıma gelen bir olay. 3 tane çocuk bayramın 2. günüydü yanlış hatırlamıyorsam geldiler 30 ar dakika açtırıp oturdular cheat engine adlı programla süreleri uzatıp bana gelip abi biz gitmek istiyoruz diyip para üstü iadesi istediler bende verdim tabi. Bu çocuklar ertesi gün gelip tekrar aynı şekilde yapıp para üstü istediler. öncesi günde böyle olduğunu söyleyip kuşkulandım kamera kayıtlarından baktımki 30 ar dakika açtırmıslar . Çocukları kenara alıp polis çağıracağımı bunun resmen hırsızlık olduğunu söyledim biraz korkuttuktan sonra bi önceki gününde ücretini alıp bidaha böyle bişey yapmamalarını ve buraya gelmemelerini söyledim. Uzun lafın kısası para üstü her ne olursa olsun vermiyorum. (handycafe kullanıyordum olayın yaşandığında)
istisnai bir durum.Süre sınırlı acan acılıs ücreti 1 tl kaldıgı zaman para üstü neyse iade edilir.aksi durumda sahis sizi sikayet etse hakkıdır.hakkınıda alır.işim yoksa öyle kasaya giren cıkmaz diyen leri sikayet eder ugrasırım isim cok olduğundan yine yırtıyonuz hadi bakalım ii siniz.
ozelcafe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-02-18   #23
İnternet Kafeci
by_sertan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2008 Aug
Mesajlar: 473
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 50
Rep Puanı : 10
Kıdemi : by_sertan etkisiz eleman :)
Standart

eğer oturduğu sırada boş yer yoksa ve başka bi müşteri geldiğinde boş yer var mı dediğinde boş yer yok diye o müşteriyi yolladıktan sonra kalkarsa ve parasının kalanını istersen 3 in 1 alır... haaaaa bekleyen yoksa boş yer de var ise... ne kadar oturduysa kalanını veririm. mevzuda bunu gerektirir.
by_sertan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-02-18   #24
İnternet Kafeci
cemakar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2016 Mar
Mesajlar: 172
Tesekkür: 4
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : 1
Kıdemi : cemakar54 etkisiz eleman :)
Standart

Alıntı:
bozkurtxhilal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
açılan masanın süresi başka zaman oynanamaz başka pc ye aktarılmaz para iade edilmez işinize gelmiyosa oturmayın
Aynen katılıyorum
buna ek olarak abi markete gideceğim süremi dondur - evden aradılar süremi dondur geleceğim ,dışarıda sigara içeceğim diyenlerin masalarını direk kapatıp postalıyorum
hacı baba tekkesi değil burası diyorum
cemakar54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-02-18   #25
Teğmen
ArapHasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2010 Dec
Mesajlar: 390
Tesekkür: 61
Tecrübe Puanı: 124
Rep Puanı : 864
Kıdemi : ArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyorArapHasan Şöhret basamaklarını tırmanıyor
Standart

yahu zaten kazandığımız para 1 lira neyin nesini iade edelim? buradaki yorumları okuyunca bazıları bu güne kadar nası kafecilik yapmış anlamak mümkün değil.
ArapHasan isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı