Geri git   Turkiye'nin internet Cafecilere Ozel 1 Numaralı Sitesi ! > Bilgisayar ve İnternet Sorunları > Diskless Sistemler
Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Diskless Sistemler Diskless sistemler hakkında yardım ve destek alanı

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
Alt 08-01-19   #21
İnternet Kafeci
Cyborg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 May
Mesajlar: 813
Tesekkür: 19
Tecrübe Puanı: 266
Rep Puanı : 1963
Kıdemi : Cyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur OlurCyborg Yakında Meşhur Olur
Standart

genelde öle yapılıyo zaten, en kötü 16 ram takarsın.
Cyborg isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-01-19   #22
İnternet Kafeci
BlacKDeWiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2005 Nov
Mesajlar: 380
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 565
Rep Puanı : 5022
Kıdemi : BlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretli
Standart

Alıntı:
bulentcan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Deneme süresinden sonra fark olup olmadığı konusunu buradan paylaşabilir misiniz ?
Denemeyi yaptım herhangi bir fark göremedim bekleme gene mevcut takır takır çalışmıyor. Yani istroge varken ccdiski para verip almaya değmez aynı ürünün laciverti yani

---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 17:02 ----------

Alıntı:
bulentcan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
CCDisk programını da istorage gibi, FARKLI BİR BİLGİSAYAR AYIRMADAN ana makine (server) üzerinden kullanmak mümkün mü ? Yoksa mutlaka ayrı bir bilgisayar mı olmalı ? Ana makinayı cafe programı ve filtre dışında başka bir işlem için kullanmıyorum.
Ben bunun için ayrı kismsenin dokunmadığı bir makine üzerinden yapıyorum. Ana makineyi kullanıyoruz ve resetlememiz gerekebiliyor o an oyunda olan biri varsa kopmalar olabiliyor. Tabiki tercihe bağlı kullanılabilir neden kullanılmasın ama ayrı ellenmeyen bir bilgisayarda olması daha faydalı olur. Benim şuan bu iş için kullandığım makina biraz zayıf deneme için kurmuştum öyle kaldı amd 4200+ 8gb ddr2 ram. Şimdi i7 2600 K Asus Gaming Anakart ve 8gb gskill ram gelicek (16 GB a çıkarıcam) bi yerden onu servere çeviricem bi hız farkı olurmu bakıcam sanmıyorum ama. Bi denicez bakalım sanırım ağ ile alakalı. Bu disksiz kulananlar windowsu bile ağdan çalıştırdığı halde nasıl hızlı olabiliyor anlamadım gitti
BlacKDeWiL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-01-19   #23
İnternet Kafeci
bulentcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2005 Dec
Mesajlar: 96
Tesekkür: 27
Tecrübe Puanı: 97
Rep Puanı : 408
Kıdemi : bulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yolda
Standart

Alıntı:
BlacKDeWiL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Denemeyi yaptım herhangi bir fark göremedim bekleme gene mevcut takır takır çalışmıyor. Yani istroge varken ccdiski para verip almaya değmez aynı ürünün laciverti yani
istorage kurulu makina üzerinden mi denediniz yani demek istediğim aynı makina aynı işletim sistemi aynı ip sadece istorage yerine CCDisk ile paylaşım yaparak mı denediniz ?
bulentcan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19-01-19   #24
İnternet Kafeci
burakinternet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2009 Feb
Mesajlar: 1.347
Tesekkür: 61
Tecrübe Puanı: 510
Rep Puanı : 4416
Kıdemi : burakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

server reset attığında masaların donması sorunu ccdiskte var mı? client programı kullanırsak bunun önüne geçebilir miyiz?
burakinternet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19-01-19   #25
İnternet Kafeci
BlacKDeWiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2005 Nov
Mesajlar: 380
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 565
Rep Puanı : 5022
Kıdemi : BlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretliBlacKDeWiL Daha iyi olma yolunda gayretli
Standart

Alıntı:
bulentcan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
istorage kurulu makina üzerinden mi denediniz yani demek istediğim aynı makina aynı işletim sistemi aynı ip sadece istorage yerine CCDisk ile paylaşım yaparak mı denediniz ?
Aynen istrogeyi devre disi birakip ccdiski kurdum terminallerede ccdisk kutdum. 3 makina bagladim bi fark goremeyince fazla tutmadim kaldirdim. Cat7 kabloda bagladim servere degisen bisey yok malesef simdi i7 2600k asus gaming anakart ddr3 16gb ram ayarliyorum bide onda denicem. Suanki makinamda zayif. Amd4200+ 8gb ram. 2ssd 1 mekanik hdd. Gene duzelicegini sanmiyorum ama denicem. Sanirim gigabit de olsa ag yetersiz kaliyor. 10gbit lerin yayginlasmasi lazim

---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:46 ----------

Alıntı:
burakinternet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
server reset attığında masaların donması sorunu ccdiskte var mı? client programı kullanırsak bunun önüne geçebilir miyiz?
Bahsettiginiz problem bende. Yok hocam. Server resetlendiginde makina acildiginda terminallerin sanal diski gormesi 5 dakika felan suruyor sadece. Kilitlenme yok istrogede baska bir sikinti olabilir sizde.

Konu BlacKDeWiL tarafından (19-01-19 Saat 12:51 ) değiştirilmiştir..
BlacKDeWiL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-01-19   #26
İnternet Kafeci
burakinternet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2009 Feb
Mesajlar: 1.347
Tesekkür: 61
Tecrübe Puanı: 510
Rep Puanı : 4416
Kıdemi : burakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevherburakinternet İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

serverde sıkıntı oldu üyük ihtimal ssd arızalı server pc 5 dk boyunca açılmadı oyunda olanların oyunları dondu normal olarak. clienti yeni açanlardada geç açılma oldu bu herkeste aynı diye biliyorum. ccdiskte durum aynımı onu merak etmiştim hocam.
burakinternet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-01-19   #27
İnternet Kafeci
bulentcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2005 Dec
Mesajlar: 96
Tesekkür: 27
Tecrübe Puanı: 97
Rep Puanı : 408
Kıdemi : bulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yoldabulentcan Doğru Yolda
Standart

Alıntı:
burakinternet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
serverde sıkıntı oldu üyük ihtimal ssd arızalı server pc 5 dk boyunca açılmadı oyunda olanların oyunları dondu normal olarak. clienti yeni açanlardada geç açılma oldu bu herkeste aynı diye biliyorum. ccdiskte durum aynımı onu merak etmiştim hocam.
CCDisk denemeleri yapıyorum henüz geçmedim, ancak ISTORAGE ile oyun bilgisayarı kapanıp açıldığında (atıyorum 30 sn), client pc lerde oyunlar donuyor, oyun bilgisayarı açıldığında hemen devam ediyorlar. Mesele 2-3 sn için oyun makinasının ağ kablosunu çıkartıp taksanız, bunu clientler farketmiyor, oyunlarda donma veya kesinti olmadan devam edebiliyor, en azından bende öyle. Oyun makinası kapalıyken clientler normal şekilde açılıyor, gecikme yapmıyor. Oyun disklerine oyun bilgisayarı açıldığında otomatik olarak bağlanıyorlar.
bulentcan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 3 Hafta önce   #28
Er
salihfx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2012 Feb
Mesajlar: 7
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : 1
Kıdemi : salihfx etkisiz eleman :)
Standart

Hocam Bende CCdisk Kullanıyorum Sıkıntım yoktu Online Oyunlarda Diger Oyunları serverde ayırmak için 3 tb harddisk taktım clientler kapanırken ekranın üst kısmında kırmızı beyaz bir dikdörtgen çıkıyor ve kalıyor kitleniyor kapatıp açmadan düzelmiyor taktıgım harddiski çıkarınca düzeliyor onun yerine ssd taktım 240 gb gene aynı şekilde kalıyor 40 makinadan 5 tanesi o şekilde oluyor
salihfx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık